
Vraagje: heb jij ADHD, wel of niet gediagnostiseerd?
En… heb jij dan ook zo’n last van het feit dat er zoveel mensen zijn die jou niet begrijpen? Dat je veel te snel bent voor zo ongeveer iedereen om je heen? Al dat trage gedoe, man… die mensen kunnen niks op snelheid! Pfff… daar word je bij voorbaat moe van, toch?
En dan het meest idiote: of jij je maar even wilt aanpassen… Sorry?? Maar… jij kunt dat allemaal veel sneller en ook nog eens tegelijkertijd!
Ja… en toch ben jij het die zich meestal moet aanpassen. En dat doet wat met je! Hoe vaak heb je wel niet gehoord dat je te snel gaat, dat je te druk bent, dat ze je niet kunnen volgen? Al die aanpassingen die jij al gedaan hebt.
Wil jij je anders-zijn als kracht inzetten? Wil jij onderzoeken hoe je je volle potentie in kunt zetten, zonder leeg te lopen op of om anderen? Ben jij klaar met dat nare gevoel van die opmerkingen, stempels en wat dat met je doet?
Check dan hier wat ik voor jou kan betekenen. Ik hoor graag van je.

