Zien waar je in zit – als je erin zit

Een vraag die ik vaak hoor als coach: “Waarom heb ik dit niet gezien?”

En mijn antwoord is eigenlijk altijd hetzelfde: “Als je erin zit, kún je het niet zien. Of… het is op z’n minst bijzonder moeilijk.”

Kun jij zien waar je in zit, als je erin zit?

En dat is precies één van de toegevoegde waarden die ik bied als coach: ik zit er niet ‘in’, dus ik kijk van buiten naar de situatie. En juist daardoor kan ik het wél zien.

Dus, heb jij het gevoel dat je iets mist, iets niet ziet? Ik kijk graag even mee. Dat kan je later in de tijd een boel ellende schelen…

Wil je ontdekken wat ik voor jou kan betekenen? Check hier dan.

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ben je mens? Los op:Captcha