Een vraag die ik vaak hoor als coach: “Waarom heb ik dit niet gezien?”
En mijn antwoord is eigenlijk altijd hetzelfde: “Als je erin zit, kún je het niet zien. Of… het is op z’n minst bijzonder moeilijk.”

En dat is precies één van de toegevoegde waarden die ik bied als coach: ik zit er niet ‘in’, dus ik kijk van buiten naar de situatie. En juist daardoor kan ik het wél zien.
Dus, heb jij het gevoel dat je iets mist, iets niet ziet? Ik kijk graag even mee. Dat kan je later in de tijd een boel ellende schelen…
Wil je ontdekken wat ik voor jou kan betekenen? Check hier dan.

